Tájékoztatjuk a TETFOG felhasználókat, hogy a NEAK eJelentés beküldésekor tapasztalt hibát sikeresen javítottuk. Sajnálatos módon ez egy olyan hiba volt, ami csak az éles használat közben derülhetett ki. A TETFOG program 3.9 verzió 041 build kiadását közzétettük. Kérjük, indítsák újra a TETFOG programot, és frissítsék a szokott módon!
Az okozott kellemetlenség miatt szíves elnézésüket kérjük!
Üdvözlettel: GEKKOSOFT Kft.
Tájékoztatjuk, hogy munkatársaink 2021. augusztus 19-től augusztus 31-ig szabadságon tartózkodnak.
Ez idő alatt telefonhívásokat nem tudunk fogadni. Az ez idő alatt beérkező e-mailekre
2021. szeptember 1-től tudunk válaszolni.
Kérjük Önt, hogy kérdés esetén tekintse meg a program dokumentációját, a
Tudásbázist,
valamint honlapunk Hírek oldalát, ahol részletes információkat talál a felmerült kérdésekkel kapcsolatban.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben Ön az EESZT-t eSzemélyi igazolvánnyal használja, akkor mindenképpen végezze el az
eSzemélyi Kliens frissítését az 1.6-os verzióra 2021. augusztus 31-ig! Az ellenőrzés és a frissítés lépéseinek leírását
ezen az oldalon találja.
Felhívjuk figyelmét, hogy ne használja az OKFŐ által küldött pdf dokumentum közepén található linket
(a link csak Windows XP esetén használható). Kérjük, hogy mindenképpen az
ezen az oldalon lévő leírás lépéseit kövesse!
A legfrissebb programverzió száma: 1.6.19.
Ha Ön mindig MobilTokennel vagy tokennel lép be az EESZT-be, akkor Önre az eSzemélyi Kliens frissítés
értelemszerűen nem vonatkozik, hiszen ezekben az esetekben nem használja ezt a szoftvert (lehetséges, hogy nincs is telepítve).
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Vissza a Hírek oldalra