EESZT INTERFÉSZ TETFOG PROGRAMHOZ

TUDÁSBÁZIS

Oldal kinyomtatása

 

EITP-13

Fájlok visszaállítása a karanténból – AVG ANTIVIRUS FREE

 

Az AVG ANTIVIRUS FREE karanténjában található fájlok visszaállításához hajtsa végre a következő lépéseket.

 

Lépés

Lépés leírása

1

Keresse meg az AVG ikonját a Windows Tálcán a jobb alsó sarokban:

 

Lehetséges, hogy az ikont csak akkor látja, ha először az egér bal gombjával a Rejtett ikonokra kattint:

 

Kattintson az ikonra a bal egérgombbal.

2

Kis idő múlva megnyílik a program Főablaka. Kattintson a jobb felső sarokban a Menüre:

3

Vigye az egeret a megjelenő ablak jobb szélén látható gördítősávra, és görgessen lejjebb, majd kattintson a Karantén menüpontra:

 

 

Rövid idő elteltével megjelenik a Karantén.

4

Ellenőrizze a listát! Itt több fájl is megjelenhet. Az EESZT Interfész működéséhez az EITP.exe fájlra, az EESZT Modul működéséhez az EESZTModul.exe fájlra, míg az eSzemélyi kliens működéséhez az eszig-eid.exe fájlra van szükség. Ha ezeket a fájlokat látja a listában, akkor az AVG karanténba helyezte azokat, és ezért nem működik megfelelően a rendszer.

5

A fájlok visszaállítását egyesével végezze el. Vigye az egeret az érintett fájl sorára, a sor végén meg fog jelenni a és a kuka ikon. Kattintson a bal gombbal a ikonra:

6

A megjelenő helyi menüben válassza a Visszaállítás és kivétel hozzáadása parancsot:

7

Kis idő elteltével megjelenik a következő üzenet:

8

Ha az EITP.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor ellenőrizze, hogy a Windows Asztalon megjelent-e az EESZT Interfész ikonja. Ha igen, akkor a program indítható. Ha mégsem indulna, kérjük, jelezze felénk.

 

Ha az eszig-eid.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor lehetséges, hogy még mindig nem fog megfelelően futni a háttérben az eSzemélyi kliens program. Próbálja ki tehát a bejelentkezést az EESZT-be. Ha nem sikerül (nem jut el a PIN kód kérésig a folyamat), akkor kattintson ide, és hajtsa végre oldalon megjelenő lépéseket.

 

Vissza a Tudásbázis nyitó lapjára