EESZT INTERFÉSZ TETFOG PROGRAMHOZ

TUDÁSBÁZIS

Oldal kinyomtatása

 

EITP-14

Fájlok visszaállítása a karanténból – MCAFEE LIVESAFE

 

A MCAFEE LIVESAFE karanténjában található fájlok visszaállításához hajtsa végre a következő lépéseket.

 

Lépés

Lépés leírása

1

Keresse meg a LIVESAFE ikonját a Windows Tálcán a jobb alsó sarokban:

 

Lehetséges, hogy az ikont csak akkor látja, ha először az egér bal gombjával a Rejtett ikonokra kattint:

2

Kattintson az egér jobb gombjával az ikonra, és válassza a McAfee LiveSafe megnyitása parancsot:

3

Kis idő múlva megjelenik a program Főablaka. A LiveSafe verziótól függően a Főablak többféleképpen is megjelenhet.

 

Az egyik verzióban a jobb felső sarokban kattintson a Beállítások gombra (fogaskerék ikon), majd a megjelenő menüben a Karanténba helyezett elemek menüre:

 

A másik verzióban kattintson a bal felső részen lévő 4 négyzet gombra, majd a megjelenő menüben a Karanténba helyezett elemek menüre:

 

 

Rövid idő elteltével megjelenik a Karantén.

4

Ellenőrizze a listát! Itt több fájl is megjelenhet. Az alábbi programok működéséhez a következő fájlok szükségesek:

·         EESZT Interfész: EITP.exe

·         EESZT Modul: EESZTModul.exe

·         NAV Modul: NAVModul.exe

·         TETFOG: Tetfog.exe

·         TETFOG Frissítő: Updater.exe

·         Indikátor Ellenőrző: Indikator.exe

·         eSzemélyi Kliens: eszig-eid.exe

Ha ezeket a fájlokat látja a listában, akkor az AVAST karanténba helyezte azokat, és ezért nem működik megfelelően a rendszer.

5

A fájlok visszaállítását egyesével végezze el. Jelölje ki az egérrel az érintett sort, majd kattintson a Visszaállítás gombra:

 

A műveletet ismételje meg az összes érintett fájllal.

6

Ha az EITP.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor ellenőrizze, hogy a Windows Asztalon megjelent-e az EESZT Interfész ikonja. Ha igen, akkor a program indítható. Ha mégsem indulna, kérjük, jelezze felénk.

 

Ha az eszig-eid.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor lehetséges, hogy még mindig nem fog megfelelően futni a háttérben az eSzemélyi kliens program. Próbálja ki tehát a bejelentkezést az EESZT-be. Ha nem sikerül (nem jut el a PIN kód kérésig a folyamat), akkor kattintson ide, és hajtsa végre oldalon megjelenő lépéseket.

 

Vissza a Tudásbázis nyitó lapjára