EESZT INTERFÉSZ TETFOG PROGRAMHOZ

TUDÁSBÁZIS

Oldal kinyomtatása

 

EITP-15

Fájlok visszaállítása a karanténból – MALWAREBYTES PREMIUM

 

A MALWAREBYTES PREMIUM karanténjában található fájlok visszaállításához hajtsa végre a következő lépéseket.

 

Lépés

Lépés leírása

1

Keresse meg a MALWAREBYTES ikonját a Windows Tálcán a jobb alsó sarokban:

 

Lehetséges, hogy az ikont csak akkor látja, ha először az egér bal gombjával a Rejtett ikonokra kattint:

2

Kattintson az egér jobb gombjával az ikonra, és válassza az A Malwarebytes megnyitása parancsot:

3

Kis idő múlva megjelenik a program Főablaka. Kattintson az Észlelési előzmények gombra:

 

 

Rövid idő elteltével megjelenik a Karantén.

4

Ellenőrizze a listát! Itt több fájl is megjelenhet. Az EESZT Interfész működéséhez az EITP.exe fájlra, az EESZT Modul működéséhez az EESZTModul.exe fájlra, míg az eSzemélyi kliens működéséhez az eszig-eid.exe fájlra van szükség. Ha ezeket a fájlokat látja a listában, akkor a Malwarebytes karanténba helyezte azokat, és ezért nem működik megfelelően a rendszer.

5

A fájlok visszaállítását egyesével végezze el. Jelölje ki az egérrel az érintett sort (a sor elején pipálja be a négyzetet), majd kattintson a Visszaállítás gombra, a megjelenő ablakban pedig a Yes / Igen gombra:

 

 

A műveletet ismételje meg az összes érintett fájllal.

7

Ha az EITP.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor ellenőrizze, hogy a Windows Asztalon megjelent-e az EESZT Interfész ikonja. Ha igen, akkor a program indítható. Ha mégsem indulna, kérjük, jelezze felénk.

 

Ha az eszig-eid.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor lehetséges, hogy még mindig nem fog megfelelően futni a háttérben az eSzemélyi kliens program. Próbálja ki tehát a bejelentkezést az EESZT-be. Ha nem sikerül (nem jut el a PIN kód kérésig a folyamat), akkor kattintson ide, és hajtsa végre oldalon megjelenő lépéseket.

 

Vissza a Tudásbázis nyitó lapjára