EESZT INTERFÉSZ TETFOG PROGRAMHOZ

TUDÁSBÁZIS

Oldal kinyomtatása

 

EITP-26

Fájlok visszaállítása a karanténból – IMMUNET

 

Az IMMUNET karanténjában található fájlok visszaállításához hajtsa végre a következő lépéseket.

 

Lépés

Lépés leírása

1

Keresse meg az IMMUNET ikonját a Windows Tálcán a jobb alsó sarokban, és kattintson rá az egér bal gombjával:

 

Lehetséges, hogy az ikont csak akkor látja, ha először az egér bal gombjával a Rejtett ikonokra kattint:

2

Kis idő múlva megnyílik a program ablaka. Kattintson a Quarantine linkre!

3

Ellenőrizze a listát! Itt több fájl is megjelenhet. Az alábbi programok működéséhez a következő fájlok szükségesek:

·         EESZT Interfész: EITP.exe

·         EESZT Modul: EESZTModul.exe

·         NAV Modul: NAVModul.exe

·         TETFOG: Tetfog.exe

·         TETFOG Frissítő: Updater.exe

·         Indikátor Ellenőrző: Indikator.exe

·         eSzemélyi Kliens: eszig-eid.exe

Ha ezeket a fájlokat látja a listában, akkor az IMMUNET karanténba helyezte azokat, és ezért nem működik megfelelően a rendszer:

4

A fájlok visszaállítását egyesével végezze el. Jelölje ki az érintett sort, és kattintson az ablak alján a Restore gombra!

5

A megjelenő kérdésre válaszoljon az OK gomb megnyomásával!

6

Kis idő elteltével megjelenik a következő üzenet. Kattintson az OK gombra!

7

Ha az EITP.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor ellenőrizze, hogy a Windows Asztalon megjelent-e az EESZT Interfész parancsikonja. Ha igen, akkor a program indítható.

 

Ha a visszaállítást követően nem jelenik meg a szokott zöld fog parancsikon, csak egy fehér téglalap látható, a következő módon tudja visszaállítani:

·         Kattintson a parancsikonra a jobb egérgombbal, és válassza a Tulajdonságok műveletet.

·         Kattintson az Ikoncsere… gombra.

·         Kattintson az OK gombra, majd az OK gombra. (Ha a Windows közben engedélyt kér a módosításhoz, engedélyezze.)

·         Ismételje meg a fenti lépéseket még egyszer.

 

Ha nem jelent meg az EESZT Interfész parancsikonja, kérjük, jelezze felénk.

 

Ha az eszig-eid.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor lehetséges, hogy még mindig nem fog megfelelően futni a háttérben az eSzemélyi kliens program. Próbálja ki tehát a bejelentkezést az EESZT-be. Ha nem sikerül (nem jut el a PIN kód kérésig a folyamat), akkor kattintson ide, és hajtsa végre oldalon megjelenő lépéseket.

 

Vissza a Tudásbázis nyitó lapjára